Istoria Rail Nation: Partea a 2-a


Ține-te bine, accelerăm! Observi pe geam cum pădurile și câmpurile încep să treacă mai repede. Orașele mai mici se zăresc tot mai des. În ciuda vitezei sporite, în cabina ta se face din ce în ce mai liniște. Călătoria Rail Nation continuă.

Epoca a 3-a:

Între 1945 și 1970

Peisajul este din nou strălucitor. Au loc schimbări. Acest lucru afectează, de asemenea, locomotiva, deoarece vechile locomotive cu aburi sunt acum înlocuite cu locomotive diesel moderne. Această evoluție este reflectată în mod clar și în hangarul nostru. Luminatoarele moderne permit locomotivelor să strălucească într-o lumină puternică.

Echipa germană, campioană mondială la fotbal în 1954, călătorește spre casă cu un tren dotat de un motor diesel VT 08 din seria DB.

Țările din Europa se apropie una de alta în 1957, atunci când se creează o serie de servicii feroviare noi, printre care se numără Trans-Europe Express. Mulți turiști și călători de afaceri se pot deplasa prin Europa cu trenuri exclusive de primă clasă.

În același timp, locomotiva ALCO RS-3 cucerește un întreg continent, și anume America. În 1950, locomotivele Companiei Americane de Locomotive (ALCO) leagă Canada, SUA, Mexic și Brazilia.

Și, în timp ce primul om pune piciorul pe Lună în 1969, inginerii francezi încep să dezvolte un tren experimental aerodinamic cu numele TGV, care va afecta considerabil traficul feroviar în viitor.

Epoca a 4-a:

Între 1970 și 1990

Pe măsură ce progresul tehnologic înregistrează un ritm de creștere considerabil, locomotivele sunt, de asemenea, afectate. Locomotive diesel puternice pot fi găsite lângă locomotive diesel-electrice de ultima generație. Hangarul crește în fiecare direcție, pentru a face loc nenumăratelor vehicule.

Atenție, urmează o curbă! Cu toate acestea, în loc să fii tras de pe scaun, în timp ce bagajele zboară prin cabină, totul rămâne la locul său, în siguranță. Peisajul din afara ferestrei pare puțin înclinat.

Una dintre primele locomotive care utilizează tehnologia de înclinare este UAC Turbotrain din 1968. Locomotiva aerodinamică își menține ritmul înalt chiar și în curbe și transportă pasagerii din SUA și Canada până la destinație la viteza fulgerului.

Cu uimitorul motor de 6000 CP, GE AC6000CW din 1995 este una dintre cele mai puternice locomotive diesel de tip single-unit din lume. Aceasta încă mai rulează pe șinele din întreaga lume.

Locomotiva EMD JT42CWR este mai bine cunoscută jucătorilor din Rail Nation ca Poseidon. Între 1998 și 2016, un impresionant număr de 651 locomotive de acest tip sunt construite și expediate în întreaga Europă. Această locomotivă încă mai este folosită și astăzi.

Rapidă și stabilă, locomotiva noastră călătorește pe urmele istoriei. Următoarea oprire: lumea de astăzi!

Faci un comentariu sau dai un răspuns?