Vremea pentru pionieri: Stăpânește viitorul universului Rail Nation

Fie că vorbim despre dezvoltarea motorului cu abur care a alimentat Revoluția industrială sau inventarea motoarelor electrice pe care le folosim încă astăzi – în istoria căilor ferate au avut loc adesea schimbări care însemnau progrese.

În timp ce unii oameni s-au agățat de vechile tehnologii și, astfel, nu s-a mai auzit nimic de ei, cei care au susținut schimbările au intrat cu succes în istorie.

 

Și Rail Nation va vedea în curând inovații imense, care vor oferi noi opțiuni strategice și tactice jucătorilor săi. Vor fi multe lucruri de descoperit și de făcut. Modificările pot fi rezumate în trei categorii.

  1. Integrarea a șase locomotive de pasageri noi
  2. Restructurarea celor șase arbori de cercetare
  3. Atribute noi pentru toate locomotivele existente

 

Șase locomotive de pasageri noi

În 2017 am oferit un sondaj comunității Rail Nation, în scopul de a găsi șase locomotive de pasageri noi. Voi ați răspuns și ați ales următoarele șase modele:

 

 

Aceasta înseamnă că, în loc de una, acum există două locomotive de pasageri în fiecare epocă, pe care le puteți utiliza pentru a transporta oamenii între orașe. În funcție de distanța parcursă și de timpii de așteptare, una dintre cele două poate juca întotdeauna în avantajul lor.

Modificarea nu afectează scenariul Rail Nation – SUA. Caracteristica pentru pasageri va continua să fie disponibilă exclusiv pe scenariile Clasic și Steam over Europe.

 

Restructurarea celor șase arbori de cercetare

Desigur, cele șase locomotive noi trebuie integrate în arborii de cercetare. Nu am adăugat noile locomotive undeva între două locomotive vechi din arborii de cercetare existenți. În schimb, am folosit această ocazie pentru a redefini complet căile și costurile de cercetare. Din moment ce arborii de cercetare au fost schimbați doar o singură dată în trecut (odată cu introducerea trenurilor de pasageri), acum am decis în mod intenționat să ne despărțim de vechile obiceiuri și să le oferim jucătorilor mai multă varietate în opțiunile lor de joc. Vremurile când jucătorii puteau să cerceteze orbește arborele complet în fiecare epocă au luat sfârșit. Este din nou timpul pentru alegeri inteligente!

Atribute noi pentru toate locomotivele

Pentru a finaliza revizuirea generală a cercetării în Rail Nation, nu am putut rezista să nu atingem și locomotivele pe care le cunoașteți deja. Odată ce am terminat ajustarea arborilor de cercetare și integrarea celor șase locomotive de pasageri, toate locomotivele au primit noi valori în categoriile: viteză, accelerație, forță de tracțiune, fiabilitate și costuri.

Scopul nostru aici a fost să creăm o echilibrare mai bună și optimizată în fiecare epocă.

Noile valori garantează acum că fiecare epocă are cel puțin un exemplar din categoriile: locomotivă de cursă scurtă, sprinter, locomotivă universală, gigant de tracțiune, locomotivă de cursă lungă și maratonist. Fiecare locomotivă are acum un obiectiv propriu și poate fi utilizată în situații particulare. Acum există o locomotivă potrivită pentru toate tipurile de foi de parcurs în toate cele șase epoci, iar jucătorii pot folosi locomotivele pe rute care se potrivesc cu propriul lor stil de joc.

 

Schimbările vor fi în curând implementate pe primele lumi de loc. Prin urmare, cea mai importantă întrebare este:

Tu ce vei face? Vei sta deoparte? Sau vei accepta provocarea și vei stăpâni viitorul universului Rail Nation?

 

Informații generale importante:

  • Toate modificările intră în vigoare odată cu repornirea unui server.
  • Lansarea acestei actualizări este planificată pentru sfârșitul lunii septembrie. Desigur, vă vom ține la curent despre datele exacte.
  • Trenurile de pasageri continuă să fie absente din scenariul Rail Nation – SUA.

25 thoughts on “Vremea pentru pionieri: Stăpânește viitorul universului Rail Nation

  1. Powinniście też zmienić jedną b. ważną opcje która blokuje te gre.

    Kiedyś była rywalizacja do samego końca, do ostatniego dnia. robiono ponad 50 lvl miast. A walka finałowa trwała 3-4 dni , obecnie to z biedą 48godz
    Teraz, na początku 6 ery wszyscy stopują i nikt już nie zdobywa nowych poziomów miast, nie rywalizuje, gra staje się nudna. Dlaczego się tak dzieje ?
    Otóż, ludzie się wycwanili.
    Czym wyższy poziom miasta tym większe magazyny, czym większe magazyny tym więcej trzeba zwieź w finale. Czyli im wyższa pozycja miasta wchodzącego do finału tym większa kara (więcej do zwiezienia)
    Nie opłaca się być w rankingu na miejscu 1 i mieć miasto na najwyższym poziomie, Nie opłaca się mieć poziomu miasta 50 (a możliwe jest 80) bo magazyny są ogromne dlatego na początku 6 ery wszystko staje. Każdy chce mieć niższy poziom by łatwiej i szybciej wypełnić magazyny w finale.
    Powinno być odwrotnie czym wypracowany wyższy poziom miasta tym mniejsze magazyny !
    to się nazywa nagroda zamiast kary (która jest obecnie).
    Wcześniejszy o kilka godzin start nie rekompensuje tego zaś późny start słabszych metropoli 10-tki totalnie zniechęca ich do gry bo nie maja najniższych szans.
    Start powinien być równy dla wszystkich a magazyny tym mniejsze im poziom miasta wyższy.
    Wtedy znów będzie rywalizacja, teraz to takie pykanie dla zabicia nudy, więcej kłótni, prowokatorów i wyzwisk tych co dają się sprowokować nią samej gry.

    Powinniście tez coś wymyślić na pojawiających się „stalkerów” w tej grze, są to ludzie którzy chodzą za innymi by psuć im grę. Prowokują, ośmieszają lub szkalują wybranych graczy po to by zniechęcać do nich graczy całego miasta i Stowarzyszenia. Zdarza się że złość takiego ancymona nie ogranicza się do jednego serwera i powiela swoje zachowanie względem wybranej osoby na innym serwerze. Robią to na zimno i z wyrachowaniem, gdy „pacjent” się broni przeciw publicznym kłamstwom często puszczają mu nerwy a support karze go banem Czyli Karze ofiarę zamiast ukarać kata. Wiem to ze świezej autopsji bo tak ostatnio postępuję względem mnie gracz Konfi na serwerze Wał Korbowy i Komora Dymna (finał). W ciagu ostatnich 2 lat zdarza sie to po raz 3

    Pozdrawiam Telisa

  2. Hola David,

    Muchas gracias por la aportación, lo tendremos en cuenta. Si tienes alguna idea de como implementarlo, por favor, pásate por nuestro foro y dinos como lo harías para que todos podamos participar en mejorar la sugerencia y así dar a los programadores algo mas con lo que trabajar.

    Saludos,
    El Equipo de Rail Nation.

  3. Ich habe den leisen verdacht, es soll ein wenig mehr an der „goldschraube” gedreht werden, die kupplung wird ohne + acc. eine unlösbare aufgabe, was aber imo. nur ein verdacht ist ^^

  4. Asi como se modifico los trenes seria bueno en un futuro ir modificando las eras de juego en el sector de estacion por ejemplo. o incluir a Sudamerica en los mapas

  5. Het was alleen fijn geweest, Dat de oude servers zonder de nieuwe versie’s de app gewoon nog hadden kunnen gebruiken inplaats, dat de chat niet meer werkt en de kaart met goederen. Na de update’s van 19-9.

  6. Hallo Dandy,
    die Kommentare hier im Blog müssen erst frei geschaltet werden. Dies kann unter Umständen etwas Zeit in Anspruch nehmen. Ich vermute du meinst deinen Kommentar im Blog-Beitrag „Zeit für Pioniere – Übersicht der neuen Werte aller Loks”. Dieser wurde letzte Woche frei geschaltet.

  7. Hallo Bruce,
    keine Sorge, auf den USA-Servern wird es auch in Zukunft keine Personenloks geben. Allerdings wurde auch dort der Forschungsbaum angepasst. Die neuen Werte sind also auch für USA-Server gültig, nur ohne Personenloks.

  8. Ich sehe den neuen Lokomotiven und den neuen Eigenschaften der Loks mit größtem Interesse entgegen. Ich hoffe, bei den neuen Eigenschaften wurde vor allem bei der Geschwindigkeit den Vorbildern entsprochen. Ich erwarte mir, besonders in den Ersten Epochen, mehr Zugkraft dafür weniger Geschwindigkeit. Denn es ist schon komisch wenn eine D+D Verbundmallet mit 160 über die Gleise läuft, während das Vorbild bei 80 schon schwer an die Grenzen kommt.
    Wie auch immer ich werde gerne weiterspielen!

  9. hört sich alles gut an – und im nächsten update dann die waggons –
    also nach funktion geordnet, und nicht nach ware oder epoche.
    bordwaggon für schüttgut
    tankwaggon für Flüssigkeiten
    schwerlastwaggon für z.B. maschinen….
    von billig bis teuer je nach funktion, aber über die komplette spieldauer und für die jeweilige warengruppe (das könnten dann aber auch personen sein) einsetzbar, bis ins ES
    traut euch das…

  10. Shall be great to see how the new locomotive classes play out.
    Hopefully the Garratt Engine gets a bit of a tweak for the better, as that was one the Pinnacles of railway engineering in the Commonwealth & in particular Australia.

    Along with the 38 class locomotives which were passenger express trains.

  11. Hi Lacidd 🙂

    These changes will be activated only once a server restarts, meaning new pax trains, newly restructured research trees and new attributes for the engines. More news coming and the date for the rollout 🙂

    Cheers!

  12. Da die Loks ja im Schnitt spürbar schwächer werden, heißt das im Endeffekt auch, dass die Spieler weniger verdienen und die Bonusloks im Vergleich deutlich stärker werden.
    Wird das ganze abgefangen, dadurch, dass die Warenpreise ein wenig erhöht werden?
    Denn sonst würdet ihr mit einer eigentlich interessanten Neuerung, nur die Schere zwischen freien und zahlendem Spieler weiter aufreißen.
    Das würde RN im Endeffekt schaden.

  13. Hello,

    I accept the challenge and master the future of Rail Nation.

    Too bad we have to wait until the server restarts…

    Please, if possible, implement these changes faster: so at the end of September and on the server I am playing. 🙂

    Thank you.

    Have a nice day!

    Respectfully,
    Lacidd23
    RO-02 Cutia de foc 🙂

  14. Hello,

    I accept the challenge and master the future of Rail Nation.

    Too bad we have to wait until the server restarts…

    Please, if possible, implement these changes faster: so at the end of September and on the server I am playing. 🙂

    Thank you.

    Have a nice day!

    Respectfully,
    Lacidd23
    RO-02 Cutia de foc 🙂

  15. Das ganze habe ich schon vor Wochen im Forum schon mit allen Bildern und Details geposted gehabt, wo es schon längst offiziell war das Version 4.9 kommen wird aber dann ja leider extreme Performanceprobleme gab.

    Nun sollte man halt aber auch USA dann an den neuen Forschungsbaum auch anpassen, denn immerhin habt ihr im neuen Forschungsbaum die Forderung umgesetzt, dass man in Epoche 3 nur noch eine Lok zur Kupplung erforschen muss statt 2.

    Für Express Varianten ist aber der neue Forschungsbaum leider komplett ungeeignet.

  16. Bună ziua,

    Eu accept provocarea ca să stăpânesc viitorul universului Rail Nation.

    Păcat că trebuie să aștept(ăm) până la repornirea serverului…

    Vă rog, dacă se poate, să implementați aceste schimbări mai repede: deci la sfârșitul lunii septembrie și pe serverul pe care joc. 🙂

    Vă mulțumesc anticipat.

    Vă doresc o zi plăcută!

    Cu respect,
    Lacidd23
    RO-02 Cutia de foc 🙂

Faci un comentariu sau dai un răspuns?